Orez brun
Orezul brun contine toti acei nutrienti de care orezul alb a fost lipsit in urma rafinarii.Familiarizarea cu orezul brunOrezul brun este varianta mai sanatoasa a orezului alb, deoarece or...
Disponibilitate In Stoc
Transport gratuit pentru preturile de cos mai mari de 250 lei

Order
4,50 lei
9,00 lei

Orezul brun contine toti acei nutrienti de care orezul alb a fost lipsit in urma rafinarii.

Familiarizarea cu orezul brun

Orezul brun este varianta mai sanatoasa a orezului alb, deoarece orice tip de orez alb este, de fapt, orez brun supus rafinarii. In urma acestui proces, sunt indepartate cojile, taratele si germenii orezului. Procesul de macinare sporeste durata de viata a orezului alb, dar elimina o mare parte din nutrienti, inclusiv fibrele, vitaminele si mineralele, motiv pentru care, desi nu este la fel de popular ca orezul alb, orezul brun este o optiune multa mai sanatoasa.

 

Orezul brun este o cereala integrala, fapt care reduce sansele cresterii colesterolului si aparitiei unor boli de inima. Totodata este si o sursa buna de magneziu, fosfor, seleniu, tiamina, niacina, vitamina B6 si mangan. Continand mai mult de 80% din necesarul tau zilnic de mangan,  orezul brun furnizeaza un grad ridicat de energie si ajuta si la sintetizarea acizilor grasi, ceea ce duce la mentinerea in linii normale si a sistemului nervos.

 

Orezul brun este apreciat si pentru faptul ca este bogat in fibre. Fibrele sunt importante pentru procesul de digestie, dar si pentru mentinerea greutatii, deoarece creeaza rapid senzatia de satietate si ajuta la arderea grasimilor.

 

Orezul brun in bucatarie


Orezul brun este foarte sanatos si hranitor, de aceea este bine sa fie introdus cat mai des in dieta. Prepararea orezului brun este simpla si rapida, iar combinatia cu legume proaspete il face si mai delicios.

 

Retetele cu orez brun sunt de regula simple, cu ingrediente putine, iar, in final, se obtine un orez nelipicios, cu boabele separate, colorat si aromat.

 

Aproape un sfert din populatia globului foloseste orezul ca principalul aliment in cadrul unei mese. Este un aliment foarte versatil, putandu-se consuma atat ca fel principal, cat si in combinatii cu alte preparate din legume sau cu diverse tipuri de carne: vita, porc, pui, peste. 

Spune-ti opinia

Autentifica-te sau inregistreaza un cont nou pentru a putea scie o opinie