Fulgi de grau

Fulgi de grau

Fulgii de grau reprezinta unul dintre cele mai complexe alimente deoarece contin carbohidrati cu absorbtie lenta din fibre, proteine, substante minerale si vitamine.  Familiarizarea cu ...
Disponibilitate In Stoc
Transport gratuit pentru preturile de cos mai mari de 250 lei

Order
3,50 lei
7,00 lei

Fulgii de grau reprezinta unul dintre cele mai complexe alimente deoarece contin carbohidrati cu absorbtie lenta din fibre, proteine, substante minerale si vitamine.

 

Familiarizarea cu fulgii de grau

 

Fulgii de grau sunt cereale integrale fara gluten si o sursa excelenta de vitamine, minerale, fibre si antioxidanti importanti, cu numeroase beneficii pentru sanatate. Acestia ajuta la pierderea in greutate, scaderea nivelului de zahar din sange si la reducerea riscului aparitiei de boli de inima.

 

Atunci cand sunt combinati cu o dieta cu continut scazut de grasimi, fulgii de grau, prin continutul ridicat de antioxidanti, inhiba sinteza colesterolului "rau" (LDL-Colesterol) si ii reduc nivelul din sange. Acest fapt joaca un rol important in diminuarea ricului cardio-vascular.

 

Continutul de fibre din fulgii de grau poate ajuta, de asemenea, sistemul digestiv, prin reglarea tranzitul intestinal si curatarea tubului digestiv. Fulgii de grau sunt un carbohidrat complex, plin de apa, care este absorbit si digerat lent de catre organism, ceea ce inseamna ca vor asigura mai mult timp o stare de satietate. Acestia sustin cresterea numarul de calorii care sunt arse in fiecare zi, si va mentine corpul in forma, reducand insa potentialul de pierdere al masei musculare.

 

Fulgii de grau in bucatarie


Fulgii de grau sunt extrem de usor de integrat in alimentatia de zi cu zi. Intrucat nu au un gust pregnant, ci mai curand unul neutru, se recomanda a fi insotiti, in alimentatie, de fructe uscate sau lapte vegetal. Una dintre cele mai usoare metode de a prepara fulgii de grau este cu lapte cald, fructe proaspete, nuci si seminte.


Este de ajuns sa fie presarata o lingura peste salata, peste fructe sau in bolul cu iaurt.  Un smoothie pentru micul dejun, in care sunt presarati fulgi de grau, este ideal. Se pot utiliza si in preparea prajiturilor, precum si a clatitelor sau pot fi incorporati in aluatul pentru paine sau pentru pizza.

Spune-ti opinia

Autentifica-te sau inregistreaza un cont nou pentru a putea scie o opinie