Migdale decojite

Migdale decojite

Migdale decojite constituie o solutie ideala pentru gustarile dintre mese in zilele aglomerate.  Familiarizarea cu migdalele decojite Datorita multiplelor beneficii pe care le aduc, migd...
Disponibilitate In Stoc
Transport gratuit pentru preturile de cos mai mari de 250 lei

Order
6,00 lei
15,00 lei
30,00 lei
60,00 lei

Migdale decojite constituie o solutie ideala pentru gustarile dintre mese in zilele aglomerate.

 

Familiarizarea cu migdalele decojite

 

Datorita multiplelor beneficii pe care le aduc, migdalele decojite  se bucura de o reala apreciere mai ales din partea oamenilor aplecati spre mentinerea unui stil de viata sanatos. Continutul de sare din migdale este foarte scazut, ceea ce face ca acestea sa poata fi consumate zilnic fara nici un fel de problema.

 

Majoritatea grasimilor din migdale sunt polinesaturate care ajuta in mentinerea nivelului bun de colesterol in organismul nostru. Dietele bogate in migdale, ajuta la cresterea colesterolului HDL “bun” si produc efecte similare unei diete sanatoase pentru inima, precum reducerea factorilor de risc pentru bolile cardiovasculare. In plus, consumarea unei portii de migdale pe zi poate ajuta la stabilizarea glicemiei, care dupa o masa, creste cu pana la 30% in cazul diabeticilor.

 

Migdalele iti ofera si o gama variata de vitamine, dintre care amintim de vitaminele B si E, antioxidanti importanti in mentinerea imunitatii si in protejarea celulelor de efectele nocive provocate de poluare si consumul de tutun.

 

Migdalele decojite in bucatarie

 

Migdalele decojite sunt o excelenta sursa de fibre alimentare, fiind de folos in mentinerea sub control a greutatii corporale si ajutand la instalarea simtului de satietate si potolirea foamei, in acelasi timp, oferind o senzatie de energie o perioada mai lunga de timp.

 

Migdalele o utilitate versatila in gastronomie, fiind un ingredient excelent pentru prajituri, cozonaci, paine, biscuiti, ciocolata sau inghetata. Migdalele pot fi consumate chiar si in combinatie cu o mancare de legume sau o salata de pui.

 

In combinatie cu fructele uscate sau cu alte tipuri de nuci si semintele de tot felul – migdalele pot fi o idee excelenta pentru prepararea unui mic dejun consistent, delicios si sanatos, avand la baza cerealele sau pseodocerealele. Tot pentru micul dejun se poate opta pentru un smoothie in care se adauga migdale, seminte de chia, fistic sau nuci macinate. 

Spune-ti opinia

Autentifica-te sau inregistreaza un cont nou pentru a putea scie o opinie